Alacsony jegyárak a Malév őszi kampányában

A Malév az utóbbi évek legnagyobb szabású őszi kampányával egyúttal új marketing és hirdetési stratégiáját is bemutatja, amely a légitársaság márkáját az eddiginél dinamikusabbnak, stílusosabbnak és vonzóbbnak pozícionálja.

Tűsarkú cipőn lógó divatos retikül, extrém frizurát viselő modell és további, főként a divat világát idéző hirdetések népszerűsítik a Malév célállomásait, és szólítanak fel a légitársasággal való utazásra. Az új stílusú őszi-téli kampány a Malév hálózat főbb városait és annak egy-egy jellemző vonását jeleníti meg, ám nem kliséket kidomborító módon, hanem kreatív ötletekkel és figyelemreméltóan alacsony repülőjegy árakkal.


Karim Makhlouf, a légitársaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettese kiemelte: „Az új kampánnyal az a célunk, hogy dinamizmust vigyünk az értékesítésünkbe és felfrissítsük a légitársaság márkáját, hogy az egy stílusos, minőségi légitársaság képét tükrözze. Hirdetéseinkkel az értékesítés további növelésére fókuszálunk, és arra hogy megmutassuk, a Malév ajánlja a legjobb ár-érték arányú szolgáltatást, vagyis vonzó árakon igazi minőséget.”

„26.600 Ft-tól európai nagyvárosokba!” – hallható szeptembertől számos rádióban, olvasható a Malév honlapján, és a légitársaság számos online, print és outdoor hirdetésében. A Malév december végéig tartó őszi-téli kampány periódusában kreatív reklámokkal népszerűsíti a légitársaság számos célállomását, így külön hirdetés hív többek között Amszterdamba, Rómába, Moszkvába, Londonba, Madridba vagy Párizsba.

A már jelenleg is futó marketing akció a légitársaság utóbbi éveinek legnagyobb szabású kampánya, melynek célja a piaci részesedés és az utasok számának növelése elérhető árakkal, dinamikus, friss, stílusos hirdetésekkel. A kampány a Malév eddigi értékeit – megbízhatóság és minőség – új árnyalattal, az igényes és stílusos média megjelenéssel gazdagítja.


A kampány szerves részét képezi az októberben induló ún. gerilla-aktivitás is, melynek során a Malév a főváros több pontján váratlan, fiatalos, egyedi megoldásokkal szólítja meg az embereket.

A Malév új értékesítési politikájának sarokkövei a meghökkentő árak (oda-vissza és egyirányú utakra egyaránt), komplett utazási csomagok összeállítása utaztató partnerekkel közösen és a legjobb csoportárak garantálása.

A Malév mindezekkel tovább tudja erősíteni hazai vezető légitársasági pozícióját – jelenleg csaknem minden második utas, aki Budapestről indul vagy ide érkezik, a Malév kedvező ár-érték arányú szolgáltatásai mellett voksol.

A Malév a kampány ideje alatt a magyar piacon kívül több fontos külpiacára is fókuszál. Ennek köszönhetően több, mint húsz országban, köztük Németországban, Franciaországban vagy a skandináv államokban is láthatók az adott ország nyelvére átültetett kampány-hirdetések, kidomborítva bennük a kedvező ár-érték arányt.


A marketing kampánnyal egyidőben a légitársaság egy újabb termékkel is jelentkezik: a klasszikus és fapados légitársaságok ajánlataihoz viszonyítva a piacon elérhető legjobb árat garantálja csoportos utazás (10 vagy annál több fő együtt utazása) és jegyfoglalása esetén.

Az ajánlat a Malév saját üzemelésű, menetrend szerinti járataira vonatkozik, 2009. szeptember 25-étől visszavonásig érvényes. Az összehasonlított áraknak tartalmazniuk kell a repülőjegy alapdíját, a repülőtéri illetékeket, adókat és egyéb díjakat. Az új termék részletei itt olvashatóak.

(Malév Zrt közleménye)

Ajánlott link:
Malév

Címkék: hirek    légitársaság

Szóljon hozzá!

STA TRAVEL