A második repülődélután

A vasárnapi napos, kicsit szeles idő ismét sokakat csábított a dunakeszi repülőtérre, hogy megtapasztalják a repülés élményét. Sokan kihasználták az előre történő online jegyvásárlás előnyeit, de néhányan a helyszínen is vásároltak jegyet.

Előző, szeptemberi repülődélutánunkhoz hasonlóan meg lehetett csodálni a levegőből a Buda környéki hegyeket és a Megyeri hidat a Duna látványával. 

Ezúttal a legnépszerűbb repülőeszköznek a motoros sárkány és a Cessna-172-es bizonyult, de voltak, akik vitorlázó géppel mentek egy kört.

Highslide JS

Volt, aki a barátait hozta el, egy család kisbabával pedig éppen csak betévedt a repülőtérre, de ha már ott voltak, repülhetnékjük is támadt. Az előző napi barátságtalan, esős idő nem tántorított el senkit a vasárnapi repüléstől, és aki kijött a vasárnapi kicsit szeles, de napsütéses, kellemes délutánra, annak volt igaza, újabb repülőélménnyel gazdagodhatott.

Nézze meg az előző repülődélutánunkon készült videót!

Címkék: repülődélután    sport

7 hozzászólás

  1. Városlakó

    2008. október 19. @ 13:24

    Remek, hogy ilyeneket rendeznek, de miért Káposztásmegyer felett kell egész nap ezekkel a repülőkkel zajongani? Főleg, hogy nincs rá engedélyük!!

  2. Chiefpurser

    2009. április 17. @ 13:46

    Most olvastam

    Nincsen engedély 300m-nél alacsonyabban repülni 🙂 mellesleg Kápmegyer a Duna túloldala, nem hiszem, hogy egy 10 perces Dunakeszi iskolakör a kevés nézelődéssel eljutna Kápmegyerig….’kívánok

  3. Chiefpurser

    2009. április 17. @ 14:28

    mea culpa, gyors pillanatig összekevertem Kaszásdűlővel…elnézést!

  4. Libamajkrem

    2009. április 24. @ 11:44

    Egyetértek, nem szükséges engedély a lakott terület feletti 300 méteres repülésekhez ha nincs egyéb tiltott vagy irányítói légtér. A sétarepülések pedig általában 1500 és 2000 láb között zajlanak tengerszint felett, ami a dunakeszi reptér magasságából (407 láb ha jól emlékszem) kiindulva legalább ennyi (300 m) magasságot garantál, nem véletlenül. Mindezzel együtt természetesen törekszünk a lakott területek kerülésére és a minimális motorzajra is…

  5. Repülni jó » Repüljön velünk kisgéppel!

    2009. május 21. @ 08:58

    […] rövid beszámoló a második repülődélutánról, videó az első repülődélutánról és egy AN-2 repüléséről, valamint […]

  6. Repülni jó » Gödöllői repülődélután egy hét múlva

    2009. május 29. @ 10:00

    […] rövid beszámoló a második repülődélutánról, videó az első repülődélutánról és egy AN-2 repüléséről, valamint […]

  7. Repülni jó » Jöjjön el repülődélutánunkra!

    2009. június 5. @ 13:33

    […] rövid beszámoló a második repülődélutánról, videó az első repülődélutánról és egy AN-2 repüléséről, valamint […]

Szóljon hozzá!

STA TRAVEL